ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Οδηγίες:
Εισάγετε πρώτα τα 7 πρώτα ψηφία του Αριθμού Μητρώου (1), τον Αριθμό Ταυτότητας, τον ΑΦΜ και το email σας.
Ακολούθως θα μεταβείτε στη φόρμα επισύναψης παραστατικών για την αίτηση διακανονισμού.


ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΞΤΕ:

Μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά αίτηση διακανονισμού οφειλών μόνο αν είστε ταυτοποιημένος Πελάτης της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. και ενήλικος.
Σε περίπτωση κοινόχρηστης παροχής ή ανηλίκου ιδιοκτήτη, η αίτηση διακανονισμού γίνεται στο αρμόδιο Περιφερειακό Κέντρο από το διαχειριστή ή κηδεμόνα αντίστοιχα.
Ασυνέπεια στην πληρωμή των δόσεων, συνεπάγεται διακοπή υδροδότησης. Σε κάθε περίπτωση, ο διακανονισμός ισχύει μόνο εφόσον εξοφλούνται εμπρόθεσμα και οι τρέχοντες λογαριασμοί.
Η υποβολή της αίτησης διακανονισμού πρέπει για λόγους εγκυρότητας να συνοδεύεται κατά περίπτωση από τα ακόλουθα παρασταστικά:
  • Αντίγραφο αποδεικτικού ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο κ.λ.π)
  • Εξουσιοδότηση ή πληρεξούσιο (σε περίπτωση τρίτου)
  • Καταστατικό ή ΦΕΚ Εταιρείας (σε περίπτωση Εταιρείας)
  • Επιπλέον,
    • αν είστε ιδιοκτήτης:
      • Πρόσφατο Ε9 ή Συμβόλαιο ιδιοκτησίας
    • αν είστε ένοικος:
      • Μισθωτήριο συμβόλαιο από taxis
      • Θεωρημένη υπεύθυνη δήλωση Ν.1599/86 με τη συναίνεση του ιδιοκτήτη
Τα παρασταστικά πρέπει να υποβληθούν κατά τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικά.
Για την ηλεκτρονική υποβολή τα παραστατικά πρέπει να είναι ήδη διαθέσιμα στον υπολογιστή σας, φωτογραφημένα ή σκαναρισμένα (ευκρινή, μεγέθους έως 400KB).
(*)
(*)
(*)
(*)
Πληκτρολογήστε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα