ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τι πρέπει να κάνω ώστε ο λογαριασμός της ΕΥΔΑΠ να έρχεται στο όνομά μου;

Έχετε 3 επιλογές.

  1. Μπορείτε να διορθώσετε τα στοιχεία σας στην ενότητα «Διόρθωση Στοιχείων»
  2. Να απευθυνθείτε στα ΚΕΠ με το απόκομμα του λογαριασμού υδροληψίας
  3. Να απευθυνθείτε στα Περιφερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ

Μετά τον έλεγχο και τη διασταύρωση των στοιχείων από τις Υπηρεσίες μας, οι επόμενοι λογαριασμοί ΕΥΔΑΠ θα εκδίδονται πλέον στο όνομά σας και θα περιλαμβάνουν το ΑΦΜ σας.

 

Πώς μπορώ να ελέγξω αν τα προσωπικά μου στοιχεία που γνωρίζει η ΕΥΔΑΠ είναι πλήρη και έγκυρα;

Στην ιστοσελίδα μας, στην ενότητα «Διόρθωση Στοιχείων», μπορείτε να εισάγετε τον Αριθμό Μητρώου ΕΥΔΑΠ και τον Αριθμό Μετρητή της παροχής ακινήτου σας για να ελέγξετε αν τα στοιχεία σας είναι πλήρη και έγκυρα. Είναι σκόπιμο να επαναλάβετε τον έλεγχο για κάθε παροχή ακινήτου που σας ανήκει ή αν είστε ένοικος.

Ποιες κατηγορίες τιμολογίων έχουμε;

Υπάρχουν συνολικά 8 κατηγορίες τιμολογίων νερού:

  1. Γενικό Τιμολόγιο - Οικιακή Χρήση (όπου περιλαμβάνεται και το τιμολόγιο των πολυτέκνων)
  2. Βιομηχανικό - Επαγγελματικό
  3. Δημόσιο - Κοινοτικό
  4. Κοινόχρηστοι κρουνοί - φιλανθρωπικό - ΟΛΠ
  5. Ενίσχυση δικτύων Δήμων και Κοινοτήτων
  6. Εφοδιασμός πλοίων
  7. Πυροσβεστικές εγκαταστάσεις ακινήτων
  8. Αδιύλιστο νερό
     
Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία ασφαλή;

Η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται βάσει του Νόμου περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων να μη διαθέτει ή να μη δημοσιοποιεί σε τρίτους τα προσωπικά και ευαίσθητα δεδομένα των πελατών της.

Πώς δηλώνεται μια παροχή σαν Παροχή Κοινόχρηστων Χώρων και ποια είναι τα πλεονεκτήματα έχει για το Διαχειριστή;

Εάν είστε εξουσιοδοτημένος Διαχειριστής μπορείτε μέσω της επιλογής της ιστοσελίδας μας «Διόρθωση Στοιχείων» να δηλώσετε την παροχή κοινόχρηστων χώρων της πολυκατοικίας σας. Η δήλωση γίνεται μία φορά και ισχύει και για τους επόμενους διαχειριστές. Με τη δήλωση, έχετε το πλεονέκτημα ότι ο λογαριασμός της παροχής που σας αποστέλλουμε έχει σαν παραλήπτη «ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ» και έτσι εντοπίζεται εύκολα μεταξύ των υπολοίπων εμφακελωμένων λογαριασμών σας.

Πότε ένας λογαριασμός περνά για έλεγχο από Επιτροπή της ΕΥΔΑΠ;

Όταν είναι υπέρογκος λόγω βλάβης στο εσωτερικό δίκτυο των υδρευόμενων ή ελαττωματικής λειτουργίας του μετρητή. Για να περάσει ο λογαριασμός από έλεγχο πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν έντυπη αίτηση που χορηγείται από τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πώς μπορώ να πληρώσω το λογαριασμό μου μέσω Internet;

Η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής του λογαριασμού υφίσταται εφόσον:

  • Δεν έχει λήξει ο λογαριασμός.
  • Δεν έχει εξοφληθεί ο  λογαριασμός με άλλο τρόπο.
  • Δεν έχει δοθεί πάγια εντολή εξόφλησής του.

Πατώντας το πλήκτρο  e-Πληρωμή μπορείτε να οδηγηθείτε στην Ηλεκτρονική Τραπεζική Συνεργαζόμενων Τραπεζών για την εξόφληση. Στη συνέχεια, στη ιστοσελίδα της ηλεκτρονικής πληρωμής της Τράπεζάς σας θα βρείτε τα δεδομένα του λογαριασμού σας προσυμπληρωμένα για διευκόλυνση σας και θα ενημερωθείτε για την ενδεχόμενη χρέωση της συναλλαγής αυτής εκ μέρους της Τράπεζας.

Χρειάζονται δικαιολογητικά ή κάποια άλλη διαδικασία για να πληρωθεί ο λογαριασμός μου ηλεκτρονικά;

Αν ο λογαριασμός σας δεν έχει λήξει ή δεν έχετε δώσει πάγια εντολή εξόφλησής του, μπορείτε να τον πληρώσετε online χωρίς να απαιτούνται δικαιολογητικά ή κάποια διαδικασία.

Σε ποιες περιπτώσεις έχουμε υπέρογκους λογαριασμούς και πως τους αντιμετωπίζουμε;

Υπέρογκοι λογαριασμοί υπάρχουν, όταν εμφανίζονται βλάβες στο εσωτερικό δίκτυο των υδρευόμενων (εμφανής ή αφανής διαρροή) και κάποιες φορές οφείλονται σε ανεξακρίβωτα αίτια. Μεγάλη κατανάλωση επίσης προκύπτει, όταν ο μετρητής λειτουργεί ελαττωματικά. Οι εξαιρετικά μεγάλοι λογαριασμοί δεν κοινοποιούνται στους πελάτες, οι οποίοι ενημερώνονται και καλούνται από τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών για την εξακρίβωση των αιτίων της διαρροής.

Ποιες Τράπεζες συνεργάζονται με την ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ;
  • Alpha Bank
  • ΑΤΕBank
  • Εθνική Τράπεζα
  • Emporiki Bank
  • Eurobank
  • Geniki Bank
  • HSBC
  • Millennium Bank
  • PROBank
  • Τράπεζα Πειραιώς
Τι συμβαίνει όταν η ένδειξη της καταμέτρησης είναι λανθασμένη;

Όλοι οι μεγάλοι λογαριασμοί, πριν την αποστολή τους, επανελέγχονται όσον αφορά την ορθότητα λήψης της αρχικής ένδειξης. Αν στον επανέλεγχο επιβεβαιωθεί η λανθασμένη ένδειξη, ο αρχικός λογαριασμός ακυρώνεται και επανεκδίδεται νέος.

Γιατί η Τράπεζά μου δεν εμφανίζεται στις συνεργαζόμενες με την ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ Τράπεζες;

Η ΕΥΔΑΠ έχει προσκαλέσει τις περισσότερες Τράπεζες να συνδεθούν με την ιστοσελίδα της για την ηλεκτρονική εξόφληση των λογαριασμών. Η απόφαση της διασύνδεσης ή μη, όπως και ο χρόνος υλοποίησής της, εναπόκειται αποκλειστικά στις Τράπεζες.

Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού μου;

Η δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής του λογαριασμού παρέχεται δωρεάν από την ΕΥΔΑΠ. Για ενδεχόμενη χρέωση από πλευράς συνεργαζόμενης Τράπεζας, θα ενημερωθείτε στην ιστοσελίδα της Τράπεζας.

Ο λογαριασμός μου έχει λήξει. Μπορώ να τον εξοφλήσω μέσω Internet;

Ναι, μπορείτε να εξοφλήσετε το λογαριασμό μέσω Internet ακόμα και μετά την ημερομηνία λήξης του.

Έχω εξοφλήσει έγκαιρα το λογαριασμό μου, αλλά στην ιστοσελίδα σας εμφανίζεται ακόμη ανεξόφλητος και να έχει λήξει.

Η εξόφληση του λογαριασμού εμφανίζεται στην ιστοσελίδα μας εντός 2 εργασίμων ημερών από την πληρωμή. Εάν παρέλθει το διάστημα αυτό, παρακαλούμε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Περιφερειακό Κέντρο της ΕΥΔΑΠ.

Εκ παραδρομής πλήρωσα το λογαριασμό μου παραπάνω από μία φορά.

Η εξόφληση του λογαριασμού με ηλεκτρονικό ή συμβατικό τρόπο (πάγια εντολή, πληρωμή στα ΕΛΤΑ, web banking κλπ.) γνωστοποιείται στην ιστοσελίδα μας εντός 2 εργασίμων ημερών από την πραγματοποίηση της πληρωμής. Κατά το διάστημα αυτό δεν μας είναι δυνατόν να ελέγξουμε αν ο λογαριασμός έχει ήδη εξοφληθεί. Το επιπλέον καταβληθέν ποσόν πιστώνεται αυτόματα σε επόμενο Λογαριασμό. Εάν όμως επιθυμείτε, το επιπλέον ποσόν μπορεί να σας επιστραφεί μετρητοίς σε οποιοδήποτε Περιφερειακό Κέντρο της ΕΥΔΑΠ.