Ενημέρωση Για Κακόβουλη Αποστολή Μηνυμάτων
Στα πλαίσια πρόληψης και κοινωνικής ευθύνης, η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε αύξηση περιστατικών ηλεκτρονικής απάτης μέσω τιμολογίων και λοιπών παραστατικών (invoice fraud phishing), με στόχο την παραπλάνηση των συναλλασσόμενων με την εταιρία. Στο παραπλανητικό μήνυμα, που φέρεται να αποστέλλεται από email της ΕΥΔΑΠ, επισυνάπτεται ψευδές αρχείο και πατώντας σε αυτό, ζητείται από τον χρήστη η εισαγωγή προσωπικών κωδικών. Η ΕΥΔΑΠ δεν πρόκειται ποτέ να ζητήσει να αποκαλύψετε εμπιστευτικά στοιχεία σας, όπως το username, το password, τα στοιχεία της κάρτας σας και του PIN, κωδικούς μίας χρήσης (OTP), και άλλους κωδικούς μέσω μηνυμάτων email, sms, viber κλπ, ούτε μέσω συνδέσμων που περιέχονται στα μηνύματα αυτά. Υπενθυμίζεται ότι οι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ (επίσημη ιστοσελίδα – www.eydap.gr, εφαρμογή στο κινητό – eydapp) ή διατραπεζικά, και όχι μέσω συνδέσμων από κάποιο μήνυμα ή email που λάβατε, μηχανές αναζήτησης ή άλλες ιστοσελίδες. Εφιστούμε την προσοχή των πελατών και τους παρακαλούμε να είναι επιφυλακτικοί και να ελέγχουν με πολλή προσοχή παρόμοια παραπλανητικά μηνύματα που τυχόν λαμβάνουν με email ή sms στο μέλλον.