ΕΤΑΙΡΙΚΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ - ΔΗΜΟΣΙΟ - ΟΤΑ

Η Διεύθυνση Διαχείρισης Ειδικών Πελατών, έχει σκοπό τη στοχευμένη εξυπηρέτηση Ειδικών Πελατών, όπως είναι  οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.), οι Υπηρεσίες του Δημοσίου και οι Μεγάλοι Πελάτες, δηλαδή πελάτες που παρουσιάζουν μεγάλες καταναλώσεις ή και μεγάλο πλήθος παροχών ή και παροχές μεγάλης διαμέτρου.

 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

Οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) στο ota@eydap.gr
Οι Υπηρεσίες του Δημοσίου στο ydimo@eydap.gr
Οι Μεγάλοι Πελάτες στο ymp@eydap.gr

Είμαστε στη διάθεσή σας να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας

Αν θέλετε 

  •  Εξόφληση Λογαριασμού ή Δόσης Διακανονισμού;  Πατήστε εδώ
  •  Αίτημα για Διακανονισμό; Πατήστε εδώ

 

Επιπλέον  με την εγγραφή σας στο e-EYDAP:

  • Αποκτάτε πρόσβαση στους λογαριασμούς όλων των παροχών σας, σε ένα μόνο σημείο
  • Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τη λήψη Ηλεκτρονικού Λογαριασμού(ebill) καταργώντας τον έντυπο, εφόσον το επιθυμείτε
  • Ενημερώνεστε χωρίς χρέωση για την έκδοση λογαριασμού με email ή και sms
  • Ενημερώνεστε χωρίς χρέωση για μεγάλες καταναλώσεις των παροχών σας με email ή και sms
  • Ενημερώνεστε για τους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής και εξοφλείτε Ηλεκτρονικά, εύκολα και με ασφάλεια
  • Ενημερώνεστε για τις καταναλώσεις των παροχών σας
  • Ενημερώνεστε για τις οφειλές σας και για ενδεχόμενες διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών
  • Έχετε τη δυνατότητα να διορθώσετε τα στοιχεία των παροχών σας, σε περίπτωση μεταβολής τους
  • Έχετε πρόσβαση στους παλαιότερους λογαριασμούς σας, οποιαδήποτε στιγμή
  • Εκτυπώνετε ή αρχειοθετείτε ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς σας
  • Παρακολουθείτε την πορεία των αιτημάτων σας
  • Ενημερώνεστε για τρέχοντες ή παλαιούς διακανονισμούς σας
  • Έχετε πρόσβαση στο αρχείο επιστολών που έχετε λάβει από την Εταιρεία
  • Υποβάλλετε αίτημα για
    • ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ (ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΔΡΟΛΗΨΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΟΓΩ ΟΦΕΙΛΩΝ)
    • ΜΕΙΩΣΗ ΛΟΓΩ ΑΦΑΝΟΥΣ ΔΙΑΡΡΟΗΣ
    • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΜΕΤΡΗΤΗΣ (ΑΠΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ)
    • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΡΗΤΗ (ΔΟΚΙΜΗ).
    • ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΡΗΤΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (ΑΠΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ)
    • ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΜΕ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟ ΜΕΤΡΗΤΗ
    • ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΔΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΛΟΓΩ ΟΦΕΙΛΩΝ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ
    • ΕΚΠΤΩΣΗ ΚΗΠΟΥ
    • ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ (ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΧΡΕΩΣΤΗΤΩΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΩΝ)
    • ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
    • ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ
    • ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ

 

Διεύθυνση Διαχείρισης Ειδικών Πελατών