Αποδέχομαι τη χρήση cookies



Πληροφορίες για την Πολιτική Cookies
Gr
En

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΕΠ

Η ΕΥΔΑΠ δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να διεκπεραιώνουν 20 διοικητικές διαδικασίες μέσα από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών. Βρείτε τα αντίστοιχα έντυπα αιτήσεων στην παρακάτω λίστα.

 

1. Αλλαγή ονόματος στο λογαριασμό κατανάλωσης υδροληψίας. ΚΕΠ
2. Καταχώρηση των στοιχείων του ενοίκου στο λογαριασμό κατανάλωσης από τον ιδιοκτήτη ή τον ένοικο του ακινήτου. ΚΕΠ
3. Διόρθωση διεύθυνσης ακινήτου. ΚΕΠ
4. Έλεγχος λανθασμένου αριθμού μετρητή. ΚΕΠ
5. Χορήγηση βεβαίωσης για υδροδότηση ακινήτου. ΚΕΠ
6. Χορήγηση βεβαίωσης για ύπαρξη πυροσβεστικής παροχής στο ακίνητο. ΚΕΠ
7. Χορήγηση Αντιγράφου Σύμβασης Υδροληψίας. ΚΕΠ
8. Έλεγχος μετρητή λόγω διαρροής. ΚΕΠ
9. Έλεγχος φρεατίου. ΚΕΠ
10. Καταβίβαση φρεατίου. ΚΕΠ
11. Ανύψωση φρεατίου. ΚΕΠ
12. Χορήγηση βεβαίωσης μετά τον έλεγχο της πίεσης λειτουργίας δικτύου. ΚΕΠ
13. Εξακρίβωση ζημιών σε ακίνητο από βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης ΕΥΔΑΠ. ΚΕΠ
14. Μετατόπιση παροχής από χώρο εντός του οικοπέδου στο πεζοδρόμιο. ΚΕΠ
15. Στέρηση υδροληψίας λόγω συχνών βλαβών στο δίκτυο. ΚΕΠ
16. Μετατόπιση παροχής από το οδόστρωμα στο πεζοδρόμιο. ΚΕΠ
17. Χορήγηση βεβαίωσης οφειλής ή μη των δικαιωμάτων σύνδεσης του ακινήτου. ΚΕΠ
18. Έκδοση δικαιωμάτων σύνδεσης για την περίπτωση που ο αγωγός είναι αρμοδιότητας ΕΥΔΑΠ. ΚΕΠ
19. Έλεγχος αποχέτευσης ακινήτου λόγω συχνών εμφράξεων. ΚΕΠ
20. Εξακρίβωση ζημιών σε ακίνητο από βλάβη στο δίκτυο αποχέτευσης. ΚΕΠ

 

Κατεβάστε την εφαρμογή μας
Google Play app link Apple store app link
Ακολουθήστε μας