Αποδέχομαι τη χρήση cookies



Πληροφορίες για την Πολιτική Cookies


Στα πλαίσια πρόληψης και κοινωνικής ευθύνης, η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε αύξηση περιστατικών ηλεκτρονικής απάτης μέσω τιμολογίων και λοιπών παραστατικών (invoice fraud phishing), με στόχο την παραπλάνηση των συναλλασσόμενων με την εταιρία.

Στο παραπλανητικό μήνυμα, που φέρεται να αποστέλλεται από email της ΕΥΔΑΠ, επισυνάπτεται ψευδές αρχείο και πατώντας σε αυτό, ζητείται από τον χρήστη η εισαγωγή προσωπικών κωδικών.

Η ΕΥΔΑΠ δεν πρόκειται ποτέ να ζητήσει να αποκαλύψετε εμπιστευτικά στοιχεία σας, όπως το username, το password, τα στοιχεία της κάρτας σας και του PIN, κωδικούς μίας χρήσης (OTP), και άλλους κωδικούς μέσω μηνυμάτων email, sms, viber κλπ, ούτε μέσω συνδέσμων που περιέχονται στα μηνύματα αυτά.

Υπενθυμίζεται ότι οι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ  (επίσημη ιστοσελίδα – www.eydap.gr, εφαρμογή στο κινητό – eydapp) ή διατραπεζικά, και όχι μέσω συνδέσμων από κάποιο μήνυμα ή email που λάβατε, μηχανές αναζήτησης ή άλλες ιστοσελίδες.

Εφιστούμε την προσοχή των πελατών και τους παρακαλούμε να είναι επιφυλακτικοί και να ελέγχουν με πολλή προσοχή παρόμοια παραπλανητικά μηνύματα ή sms που τυχόν λαμβάνουν στο μέλλον.


Gr
En

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΗΜΩΝ

Η ΕΥΔΑΠ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ

Ποια είναι τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνω ως νέος πελάτης της ΕΥΔΑΠ;

Θα πρέπει να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε σύγχρονες και καλύτερες υπηρεσίες δίνοντάς μας τη δυνατότητα να σας ενημερώνουμε για θέματα που σας αφορούν.


Πώς μπορώ να διορθώσω τα στοιχεία μου;

Μπορείτε να διορθώσετε τα στοιχεία σας με τους ακόλουθους τρόπους:
• Ηλεκτρονικά στο ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ / ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ / ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

• Στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών των Μεγάρων (Πλούτωνος 3 & Χρήστου Μωραϊτη) ή σε οποιοδήποτε άλλο Περιφερειακό Κέντρο ή στα ΚΕΠ, προσκομίζοντας το έντυπο Ε9 (ή οποιοδήποτε άλλο έγκυρο αποδεικτικό ιδιοκτησίας) και την ταυτότητά σας. Για την προσθήκη ή διόρθωση στοιχείων ενοίκου, απαιτείται η κατάθεση έγκυρου μισθωτηρίου συμβολαίου.


Πώς κάνω εγγραφή στο eΕΥΔΑΠ;

Η ΕΥΔΑΠ, πιστεύοντας πως η ποιότητα των υπηρεσιών της πρέπει να είναι σε συνεχή ροή, όπως ακριβώς και το νερό της, προχωράει συνεχώς στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της, με μία σειρά ψηφιακής διεκπεραίωσης αιτημάτων. Κάνοντας εγγραφή στο eEYDAP (σε ένα περιβάλλον υψηλής ασφάλειας και σύμφωνο με την προστασία προσωπικών δεδομένων), μπορείτε μεταξύ πολλών άλλων να:
• Αποκτήσετε πρόσβαση στους λογαριασμούς όλων των παροχών σας με μία μόνο εγγραφή
• Επιλέξετε τη Λήψη Ηλεκτρονικού Λογαριασμού eBILL καταργώντας τον έντυπο, μειώνοντας το περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα
• Επιλέξετε να λαμβάνετε χρήσιμες ενημερώσεις για την παροχή σας (πχ έκδοση λογαριασμού, μεγάλη κατανάλωση)
• Υποβάλλετε ηλεκτρονικά συγκεκριμένα αιτήματα.

Δείτε το αναλυτικό βίντεο «Μάθετε πώς... Να εγγραφείτε στο eΕΥΔΑΠ, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα!» εδώ.


Τι πρέπει να γνωρίζω για την παροχή μου;

Η σχέση υδροληψίας υφίσταται πάντοτε μεταξύ της ΕΥΔΑΠ και του εκάστοτε ιδιοκτήτη του υδρευόμενου ακινήτου, γι’ αυτό ο τελευταίος πρέπει να δηλώσει στην ΕΥΔΑΠ τα πλήρη στοιχεία του. Σε περίπτωση που το ακίνητό σας δεν διαθέτει παροχή ή υδροδοτείται έμμεσα από άλλη παροχή, θα πρέπει να κάνετε αίτηση χορήγησης αυτοτελούς παροχής στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών των  Μεγάρων. Προκειμένου να καθίσταται δυνατή η ανεμπόδιστη λήψη των ενδείξεων από τον υδρομετρητή σας, θα πρέπει να διατηρείτε το φρεάτιό σας καθαρό και προσβάσιμο.
Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε εδώ.


Πως μπορώ να ενημερώνομαι άμεσα για την παροχή μου;

Έχουμε δημιουργήσει την εφαρμογή EYDAPP για να απολαμβάνετε τις πιο σύγχρονες υπηρεσίες στην οθόνη του κινητού σας.


Τι πρέπει να γνωρίζω για τον λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ;

Ο πρώτος λογαριασμός σας έχει τιμολογηθεί µε το Γενικό Τιμολόγιο (ενημερωθείτε σχετικά στην ιστοσελίδα μας www.eydap.gr /Χρήσιμες Πληροφορίες /Τιμολόγιο). Ωστόσο, μπορείτε να κάνετε αίτηση για χορήγηση Ειδικού Τιμολογίου εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις χορήγησής του.
Μπορείτε εύκολα να επιλέξετε τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού (ebill), επωφελούμενοι των όσων αυτό σας προσφέρει και συμβάλλοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος!
Σε κάθε περίπτωση, μην ξεχνάτε ότι ο λογαριασμός πρέπει να εξοφλείται μέχρι την οριζόμενη ημερομηνία εξόφλησης, διαφορετικά επιβαρύνεται µε τόκους.


Μάθετε πως να διαβάζετε τον λογαριασμό σας

Δείτε το αναλυτικό βίντεο εδώ.


Πώς τιμολογούνται οι υπηρεσίες ύδρευσης - αποχέτευσης;

Η παροχή ενός προσιτού τιμολογίου υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης στους καταναλωτές αποτελεί ουσιαστικό θέμα για την ΕΥΔΑΠ, καθώς της επιτρέπει να ικανοποιεί τις βασικές ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών για καθαρό και φθηνό νερό και αξιόπιστες υπηρεσίες αποχέτευσης. Ταυτόχρονα, το κλιμακωτό τιμολόγιο αποτρέπει την σπατάλη του πόρου και συνεισφέρει στην επίτευξη της πρόσβασης σε καθαρό νερό και συνθήκες υγιεινής, για όλους τους πολίτες.

Για να δείτε το γενικό τιμολόγιο της ΕΥΔΑΠ, πατήστε εδώ.


Υπάρχουν ειδικά τιμολόγια στα οποία θα μπορούσα να αιτηθώ την ένταξή μου;

Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο
Η ΕΥΔΑΠ ως εταιρεία με κοινωνική ευαισθησία  αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες για την ανακούφιση των ασθενέστερων οικονομικά ομάδων.
Αν είστε δικαιούχος των παροχών του N.4389/2016, εδώ μπορείτε να υποβάλετε αίτημα για Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο.

Τιμολόγιο Πολυτέκνων
Αν είστε μέλος πολύτεκνης οικογένειας, μπορείτε να ενημερωθείτε για τις προϋποθέσεις ένταξης του λογαριασμού σας στο τιμολόγιο πολυτέκνων, κάνοντας κλικ εδώ.

Επαγγελματικό Τιμολόγιο
Για τη χορήγηση επαγγελματικού τιμολογίου από την ΕΥΔΑΠ πρέπει το νερό να αποτελεί αποφασιστικό παράγοντα στη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων ή των παρεχομένων υπηρεσιών της επιχείρησης. Δείτε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ.

 

Μπορώ να λαμβάνω τον λογαριασμό μου ηλεκτρονικά (eBill);

Ναι. Με την εγγραφή σας στο eΕΥΔΑΠ έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τη λήψη Ηλεκτρονικού Λογαριασμού (ebill) καταργώντας τον έντυπο, εφόσον το επιθυμείτε.

Επίσης, μπορείτε να ενημερώνεστε για τον λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής EYDAPP στο κινητό σας.


Υπάρχει η δυνατότητα να λαμβάνω τον λογαριασμό μου σε μορφή braille;

Η ΕΥΔΑΠ πρωτοπορεί στην προσπάθεια εξασφάλισης ισότιμης πρόσβασης των μη βλεπόντων καταναλωτών στο λογαριασμό τους και σε άλλες υπηρεσίες για την ενημέρωσή τους.  Για πληροφορίες δείτε εδώ.


Πώς μπορώ να εξοφλήσω τον λογαριασμό μου;

Η ΕΥ∆ΑΠ, για τη δική σας διευκόλυνση, προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους εξόφλησης των λογαριασμών ύδρευσης. Έτσι, ο λογαριασμός σας μπορεί να εξοφληθεί:

  • Από το site µας www.eydap.gr µε ηλεκτρονική εξόφληση µε χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωµένη κάρτα των εκάστοτε συνεργαζόµενων Τραπεζών
  • Στα ταμεία των Περιφερειακών Κέντρων της ΕΥΔΑΠ και στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών στα Μέγαρα
  • Μέσω συνεργαζόµενων τραπεζών (ταµεία, αυτόµατα µηχανήµατα, ATM, πάγια εντολή, ηλεκτρονική εξόφληση)
  • Στα ΕΛΤΑ Νοµού Αττικής.

Πληροφορίες για την εξόφληση των λογαριασμών σας βρείτε εδώ.


Ο λογαριασμός της ΕΥΔΑΠ δεν έρχεται στο όνομά μου. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να κάνετε Διόρθωση Στοιχείων κάνοντας κλικ εδώ.


Μου ήρθε ασυνήθιστα αυξημένος ο πρώτος λογαριασμός. Γιατί;

Ο πρώτος σας λογαριασμός περιέχει την τιμολόγηση της συνολικής κατανάλωσής σας για διάστημα κατανάλωσης από 1-6-2019. Από τώρα και στο εξής η καταμέτρηση της ένδειξης του υδρομετρητή σας θα πραγματοποιείται περίπου κάθε 90 ημέρες.  Επιπλέον, μπορείτε να κάνετε αίτηση για χορήγηση Ειδικού Τιμολογίου, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις χορήγησής του – και μάλιστα αναδρομικά! 

 

Για ποιόν άλλο λόγο μπορεί να μου έχει έρθει αυξημένος λογαριασμός?

Μια άλλη πιθανή αιτία αυξημένου λογαριασμού μπορεί να αποτελεί η ύπαρξη αδιάγνωστης διαρροής στον υδρομετρητή σας. Στο σχετικό βίντεο μπορείτε να δείτε πώς μπορείτε να ελέγχετε όπως και τί πρέπει να κάνετε εάν διαπιστώσετε τυχόν ύπαρξη διαρροής στο ακίνητό σας.


Έχω τη δυνατότητα διακανονισμού του λογαριασμού μου, αν δυσκολεύομαι να τον εξοφλήσω;

Η ΕΥΔΑΠ έχει θεσπίσει συγκεκριμένες διαδικασίες αποπληρωμής/ρύθμισης των οφειλών σε δόσεις, παρέχοντας ευκολίες πληρωμής σε καταναλωτές που εντάσσονται στις ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες ή και στους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν δυσκολία στην αποπληρωμή του λογαριασμού τους.

Για να ρυθμίσετε τις οφειλές ηλεκτρονικά, κάνετε κλικ εδώ,  Διαφορετικά, επισκεφθείτε ένα από τα Περιφερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ.


Έχω απορίες και/ή θέλω να απευθύνω ένα αίτημα στην ΕΥΔΑΠ. Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας?

  • στο 1022 (αστική χρονοχρέωση) ή στο 210-2144444 (αστική χρέωση)
  • στο 1022@eydap.gr ή κάνοντας  χρήση της εφαρμογής Click2Call στο www.eydap.gr
  • στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών Μεγάρων (Πλούτωνος 3 & Χρήστου Μωραΐτη), ή σε οποιοδήποτε άλλο Περιφερειακό Κέντρο της ΕΥ∆ΑΠ
  • στα ΚΕΠ. Πληροφορίες για τα αιτήματα που εξυπηρετούνται μέσω ΚΕΠ βρείτε εδώ.

Στην ενότητα ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε διάφορα θέματα που σας ενδιαφέρουν σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.

 

Ακολουθήστε μας στις επίσημες σελίδες στα Social Media για να μη χάνετε ό,τι νέο “τρέχει”.

 

Κατεβάστε την εφαρμογή μας
Google Play app link Apple store app link
Ακολουθήστε μας