Οδηγίες:
Εισάγετε πρώτα τα
7 πρώτα ψηφία του Αριθμού Μητρώου (1), τον Αριθμό Ταυτότητας, τον ΑΦΜ και το email σας.
Ακολούθως θα μεταβείτε στη φόρμα επισύναψης παραστατικών για την αίτηση διακανονισμού.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά αίτηση διακανονισμού οφειλών μόνο αν είστε
ταυτοποιημένος Πελάτης της ΕΥΔΑΠ Α.Ε. και ενήλικος.
Σε περίπτωση κοινόχρηστης παροχής ή ανηλίκου ιδιοκτήτη, η αίτηση διακανονισμού γίνεται στο αρμόδιο Περιφερειακό Κέντρο από το διαχειριστή ή κηδεμόνα αντίστοιχα.
Ασυνέπεια στην πληρωμή των δόσεων, συνεπάγεται διακοπή υδροδότησης. Σε κάθε περίπτωση, ο διακανονισμός ισχύει μόνο εφόσον εξοφλούνται εμπρόθεσμα και οι τρέχοντες λογαριασμοί.
Η υποβολή της αίτησης διακανονισμού πρέπει για λόγους εγκυρότητας να συνοδεύεται κατά περίπτωση από τα ακόλουθα παρασταστικά:
- Αντίγραφο αποδεικτικού ταυτοπροσωπίας (ταυτότητα, διαβατήριο κ.λ.π)
- Εξουσιοδότηση ή πληρεξούσιο (σε περίπτωση τρίτου)
- Καταστατικό ή ΦΕΚ Εταιρείας (σε περίπτωση Εταιρείας)
- Επιπλέον,
- αν είστε ιδιοκτήτης:
- Πρόσφατο Ε9 ή Συμβόλαιο ιδιοκτησίας
- αν είστε ένοικος:
- Μισθωτήριο συμβόλαιο από taxis
- Θεωρημένη υπεύθυνη δήλωση Ν.1599/86 με τη συναίνεση του ιδιοκτήτη
Τα παρασταστικά πρέπει να υποβληθούν κατά τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικά.
Για την ηλεκτρονική υποβολή τα παραστατικά πρέπει να είναι ήδη διαθέσιμα στον υπολογιστή σας, φωτογραφημένα ή σκαναρισμένα (ευκρινή, μεγέθους έως 400KB).