Αποδέχομαι τη χρήση cookies



Πληροφορίες για την Πολιτική Cookies


Στα πλαίσια πρόληψης και κοινωνικής ευθύνης, η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε αύξηση περιστατικών ηλεκτρονικής απάτης μέσω τιμολογίων και λοιπών παραστατικών (invoice fraud phishing), με στόχο την παραπλάνηση των συναλλασσόμενων με την εταιρία.

Στο παραπλανητικό μήνυμα, που φέρεται να αποστέλλεται από email της ΕΥΔΑΠ, επισυνάπτεται ψευδές αρχείο και πατώντας σε αυτό, ζητείται από τον χρήστη η εισαγωγή προσωπικών κωδικών.

Η ΕΥΔΑΠ δεν πρόκειται ποτέ να ζητήσει να αποκαλύψετε εμπιστευτικά στοιχεία σας, όπως το username, το password, τα στοιχεία της κάρτας σας και του PIN, κωδικούς μίας χρήσης (OTP), και άλλους κωδικούς μέσω μηνυμάτων email, sms, viber κλπ, ούτε μέσω συνδέσμων που περιέχονται στα μηνύματα αυτά.

Υπενθυμίζεται ότι οι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ  (επίσημη ιστοσελίδα – www.eydap.gr, εφαρμογή στο κινητό – eydapp) ή διατραπεζικά, και όχι μέσω συνδέσμων από κάποιο μήνυμα ή email που λάβατε, μηχανές αναζήτησης ή άλλες ιστοσελίδες.

Εφιστούμε την προσοχή των πελατών και τους παρακαλούμε να είναι επιφυλακτικοί και να ελέγχουν με πολλή προσοχή παρόμοια παραπλανητικά μηνύματα ή sms που τυχόν λαμβάνουν στο μέλλον.


Gr
En

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γιατί να εγγραφώ στην ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ;

Με την εγγραφή σας στο e-EYDAP:

  • Αποκτάτε πρόσβαση στους λογαριασμούς όλων των παροχών σας, με μία μόνο εγγραφή
  • Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τη λήψη Ηλεκτρονικού Λογαριασμού(ebill) καταργώντας τον έντυπο, εφόσον το επιθυμείτε
  • Ενημερώνεστε χωρίς χρέωση για την έκδοση λογαριασμού με email ή και sms
  • Ενημερώνεστε χωρίς χρέωση για μεγάλες καταναλώσεις των παροχών σας με email ή και sms
  • Ενημερώνεστε για τους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής και εξοφλείτε ηλεκτρονικά, εύκολα και με ασφάλεια
  • Ενημερώνεστε για τις καταναλώσεις των παροχών σας
  • Ενημερώνεστε για τις οφειλές σας και για ενδεχόμενες διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών
  • Έχετε τη δυνατότητα να διορθώσετε τα στοιχεία των παροχών σας, σε περίπτωση μεταβολής τους
  • Έχετε πρόσβαση στους παλαιότερους λογαριασμούς σας, οποιαδήποτε στιγμή
  • Εκτυπώνετε ή αρχειοθετείτε ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς σας
  • Υποβάλλετε αίτημα για την υπαγωγή σας στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο(ΕΕΤ) και σε ειδικά τιμολόγια (φιλανθρωπικό, επαγγελματικό, πολυτεκνικό, υπερηλίκων)
  • Παρακολουθείτε την πορεία των αιτημάτων σας
  • Υποβάλλετε αίτημα για τον εργαστηριακό έλεγχο του υδρομετρητή σας
  • Ενημερώνεστε για τρέχοντες ή παλαιούς διακανονισμούς σας
  • Έχετε πρόσβαση στο αρχείο επιστολών που έχετε λάβει από την Εταιρεία Κατά την εγγραφή στην υπηρεσία, θα σας ζητηθούν κωδικοί taxis, ώστε να επιβεβαιωθεί η ταυτοπροσωπία.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας αποσταλεί αυτόματα email επιβεβαίωσης εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δηλώσατε.

Υπάρχει κάποια χρέωση για την εγγραφή;

Όχι, παρέχεται δωρεάν.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την εγγραφή;

Να είστε ταυτοποιημένος πελάτης της ΕΥΔΑΠ σαν ιδιοκτήτης ή ένοικος ακινήτου και να έχετε έγκυρο και ενεργό e-mail.

Πώς μπορώ να εγγραφώ;

Μέσω της φόρμας εγγραφής στην ιστοσελίδα μας. Κατά την εγγραφή, θα σας ζητηθούν κωδικοί taxis, ώστε να επιβεβαιωθεί η ταυτοπροσωπία. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας αποσταλεί αυτόματα email επιβεβαίωσης εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δηλώσατε.

Ποιος πελάτης θεωρείται ταυτοποιημένος;

Ο πελάτης που έχει γνωστοποιήσει τα στοιχεία του στην ΕΥΔΑΠ (ονοματεπώνυμο / επωνυμία, διεύθυνση κατοικίας / έδρας, ΑΦΜ, τηλέφωνα επικοινωνίας, e-mail), για κάθε παροχή ακινήτου του οποίου είναι νόμιμος ένοικος ή ιδιοκτήτης και φροντίζει για την επικαιροποίησή τους, εάν και εφόσον υπάρξει ανάγκη.

Γιατί είναι σκόπιμο να ταυτοποιηθώ;

Για να απολαμβάνετε σύγχρονες και καλύτερες υπηρεσίες που μπορεί να σας δώσει η ΕΥΔΑΠ μέσω διαδικτύου.

Πως μπορώ να ταυτοποιηθώ και να επικαιροποιώ τα στοιχεία μου;

Μπορείτε να ταυτοποιηθείτε στην ενότητα «Διόρθωση Στοιχείων», να απευθυνθείτε στα ΚΕΠ ή να απευθυνθείτε στα Περιφερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ.

Πώς μπορώ να ελέγξω αν τα προσωπικά μου στοιχεία που γνωρίζει η ΕΥΔΑΠ είναι πλήρη και έγκυρα;

Στην ιστοσελίδα μας, στην ενότητα «Διόρθωση Στοιχείων», μπορείτε να εισάγετε τον Αριθμό Μητρώου ΕΥΔΑΠ και τον Αριθμό Μετρητή της Παροχής ακινήτου σας για να ελέγξετε αν τα στοιχεία σας είναι πλήρη και έγκυρα. Είναι σκόπιμο να επαναλάβετε τον έλεγχο για κάθε παροχή ακινήτου που σας ανήκει ή αν είστε ένοικος.

Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία ασφαλή;

Η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται βάσει του Νόμου περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων να μη διαθέτει ή δημοσιοποιεί σε τρίτους τα προσωπικά και ευαίσθητα δεδομένα των πελατών της.

Πως μπορώ με απλό τρόπο να δηλώσω τα νέα στοιχεία επικοινωνίας μου;

Μπορείτε να τα δηλώσετε μέσω της ενότητας Διόρθωση Στοιχείων

Ποιος Πελάτης θεωρείται άμεσα υδρευόμενος;

Άμεσα υδρευόμενος είναι ο πελάτης που χρησιμοποιεί με οποιοδήποτε νόμιμο τρόπο το ακίνητο. Σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης έχει εκμισθώσει το ακίνητό του, ο άμεσα υδρευόμενος είναι ο μισθωτής του.

Τι είναι η ηλεκτρονική ειδοποίηση;

Αν είστε ταυτοποιημένος πελάτης της ΕΥΔΑΠ, μπορείτε να λαμβάνετε e-mail ή/και sms σε κάθε έκδοση νέου λογαριασμού, αλλά και εκτάκτως σε περίπτωση που διαπιστώθηκε αυξημένη κατανάλωση κατά την καταμέτρηση ή σε περίπτωση που δεν πραγματοποιήθηκε η πάγια εντολή πληρωμής του λογαριασμού σας.

Πως μπορώ να ενεργοποιήσω την ηλεκτρονική ειδοποίηση;

Εύκολα, με τη χρήση των κωδικών σας, από την ιστοσελίδα μας.

Είμαι ταυτοποιημένος πελάτης της ΕΥΔΑΠ. Μπορώ να βλέπω εκτός από τις παροχές των ακινήτων μου και αυτές της/του συζύγου μου ή άλλων συγγενικών μου προσώπων;

Όχι, η δυνατότητα παρέχεται αποκλειστικά σε ταυτοποιημένο ιδιοκτήτη ή ένοικο.

Η/ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε ταυτοποιημένοι πελάτες της ΕΥΔΑΠ. Μπορούμε να έχουμε έναν κωδικό πρόσβασης για το σύνολο των παροχών των ακινήτων μας;

Όχι, δεν μπορείτε. Στην περίπτωσή σας πρέπει να έχετε δύο κωδικούς.

Είμαι ταυτοποιημένος πελάτης της ΕΥΔΑΠ και διαχειριστής στην πολυκατοικία που διαμένω. Μπορώ με τον δικό μου κωδικό να βλέπω και τον κοινόχρηστο λογαριασμό ΕΥΔΑΠ;

Οι κωδικοί πρόσβασης δίδονται σε ταυτοποιημένους  και άμεσα υδρευόμενους Πελάτες ή για παροχές ακινήτων, όπου υπάρχει  ταυτοποιημένος ιδιοκτήτης και ταυτοποιημένος ένοικος.

Το Λογαριασμό Κοινόχρηστων Χώρων μπορείτε να τον ελέγχετε μόνο μέσα από την επιλογή της Ιστοθέσης μας : Ο Λογαριασμός σας >Τρέχων Λογαριασμός, εισάγοντας τον Αριθμό Μητρώου και τον Αριθμό Μετρητή που βρίσκονται  σε κάθε Λογαριασμό που σας αποστέλλουμε. Ακολούθως μπορείτε να προσχωρήσετε στην ηλεκτρονική εξόφληση  του μέσω συνεργαζόμενης με την  Ιστοθέσης Τράπεζας (βλ. σχετική Ερώτηση/Απάντηση). Εάν επιπλέον έχετε φροντίσει να έχει δηλωθεί η παροχή  σαν κοινόχρηστη (βλ. Ο Λογαριασμός σας>Διόρθωση Στοιχείων) τότε σας παρέχεται η δυνατότητα να ενημερώνεσθε και για τις προηγούμενες καταναλώσεις της παροχής αυτής.

Είμαι διαχειριστής πολυκατοικιών και εξοφλώ τους λογαριασμούς κοινοχρήστων τους. Μπορώ να εγγραφώ στην υπηρεσία, ώστε να βλέπω συγκεντρωτικά όλους τους λογαριασμούς τους οποίους εξοφλώ;

Όχι, η δυνατότητα παρέχεται αποκλειστικά σε ταυτοποιημένο ιδιοκτήτη ή ένοικο.

Είμαι ταυτοποιημένος πελάτης της ΕΥΔΑΠ. Γιατί δεν μπορώ να βλέπω το λογαριασμό και τις καταναλώσεις του ενοίκου μου;

Δεν μπορείτε να βλέπετε τις παροχές του ενοίκου σας, γιατί δεν είστε ο άμεσα υδρευόμενος πελάτης μας.

Είμαι συνιδιοκτήτης σε ακίνητο. Μπορώ να βλέπω την παροχή και τα στοιχεία του ακινήτου αυτού;

Μπορείτε, εφόσον είστε ταυτοποιημένος πελάτης μας για αυτή την παροχή.

Ο λογαριασμός εκδίδεται σε δύο ή περισσότερα ονόματα. Ποιός έχει το δικαίωμα να βλέπει τα στοιχεία της παροχής του ακινήτου;

Τα στοιχεία του λογαριασμού μπορεί να τα βλέπει μόνο ένας χρήστης, αυτός που έχει επιλεγεί ως ταυτοποιημένος.

Κατεβάστε την εφαρμογή μας
Google Play app link Apple store app link
Ακολουθήστε μας