Αποδέχομαι τη χρήση cookies



Πληροφορίες για την Πολιτική Cookies
Gr
En

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΣΤΗ ΠΑΝΔΗΜΙΑ COVID-19

H έννοια της εταιρικής υπευθυνότητας έλαβε πρωτεύοντα ρόλο στη διάρκεια της  υγειονομικής κρίσης που επέφερε η πανδημία COVID-19. Η πρωτόγνωρη αυτή περίοδος ανέδειξε την ανάγκη για σχεδιασμό και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση και διαχείριση των κινδύνων για την προστασία της κοινωνίας.

 

Η ΕΥΔΑΠ από την αρχή της πανδημίας, παρακολουθεί τις εξελίξεις, αξιολογεί τους κινδύνους και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να συνεχίσει η απρόσκοπτη λειτουργία της, η εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και η προστασία του ανθρώπινου δυναμικού της.  

 

Η ΕΥΔΑΠ ανταποκρινόμενη στις έκτακτες αυτές συνθήκες:

  • δώρισε σε δύο νοσοκομεία (Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών «Η  Σωτηρία» και Αττικό Νοσοκομείο) δύο αξονικούς τομογράφους υψηλής τεχνολογίας.
  • συνέχισε να αναπτύσσει ψηφιακές λύσεις με γνώμονα την άμεση, αποτελεσματική και ασφαλή εξυπηρέτηση του πελάτη., διασφαλίζοντας παράλληλα την υγεία των εργαζομένων της  Ειδικότερα
    • ενίσχυσε περαιτέρω τις υπηρεσίες του eΕΥΔΑΠ, του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΥΔΑΠ
    • ολοκλήρωσε την αναβάθμιση της mobile εφαρμογής EYDAPP.
  • παρείχε άμεση και  αξιόπιστη ενημέρωση για τις εταιρικές δράσεις στο πλαίσιο αντιμετώπισης του COVID-19, αξιοποιώντας πλήρως τις επίσημες σελίδες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και της επίσημης εταιρικής ιστοσελίδας της.

 

Με γνώμονα την εταιρική κοινωνική της ευθύνη :

  • εναρμόνισε, από την αρχή, την λειτουργία τη με τα ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και τις νομοκανονιστικές διατάξεις (Πράξεις νομοθετικού Περιεχομένου, Εγκυκλίους κ.α.) του Ελληνικού Κράτους.
  • σύστησε άμεσα Ειδική Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεως (ΕΟΔΚ) για τον Covid-19.
  • όρισε Εσωτερικό Συντονιστή Covid-19, με αρμοδιότητα το συντονισμό των ενεργειών σε περίπτωση ύπαρξης κρούσματος στην Εταιρεία
  • διέθεσε σε όλες τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις ατομικά μέσα προστασίας (αντισηπτικά, μάσκες, γάντια).
  • εφάρμοσε, όπου είναι εφικτό την εξ αποστάσεως και την εκ περιτροπής εργασία.
  • εφάρμοσε σε όλους τους χώρους εργασίας τακτικές απολυμάνσεις και έκτακτες απολυμάνσεις σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος.
  • ενθάρρυνε τις ψηφιακές συναλλαγές των πελατών, περιορίζοντας δραστικά την προσέλευση στα Περιφερειακά Κέντρα.
  • δημιούργησε και νέα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και ικανοποίησης των αιτημάτων των πελατών
  • υπέγραψε συμβάσεις με ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια για τον έλεγχο των εργαζομένων της και των μελών των οικογενειών τους για την καλύτερη διαχείριση της ενδοεργασιακής διασποράς.

 

Η Εταιρεία συμμετέχει στο ιδιωτικό σχήμα πιστοποίησης CovidShield και δεσμεύεται για μια σειρά ενεργειών οι οποίες αποτελούν και την Εταιρική Πολιτική Covid Shield.

Για το σύστημα διαχείρισης που εφαρμόζει η ΕΥΔΑΠ, έλαβε πιστοποίηση από τον διεθνή οργανισμό πιστοποίησης TUV.

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ COVID Shield – TUV Austria

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ (COVID SHIELD)

 

 

 

 

 

Κατεβάστε την εφαρμογή μας
Google Play app link Apple store app link
Ακολουθήστε μας