ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΣΤΗ ΠΑΝΔΗΜΙΑ COVID-19
H έννοια της εταιρικής υπευθυνότητας έλαβε πρωτεύοντα ρόλο στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης που επέφερε η πανδημία COVID-19. Η πρωτόγνωρη αυτή περίοδος ανέδειξε την ανάγκη για σχεδιασμό και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση και διαχείριση των κινδύνων για την προστασία της κοινωνίας.
Η ΕΥΔΑΠ από την αρχή της πανδημίας, παρακολουθεί τις εξελίξεις, αξιολογεί τους κινδύνους και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να συνεχίσει η απρόσκοπτη λειτουργία της, η εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και η προστασία του ανθρώπινου δυναμικού της.
Η ΕΥΔΑΠ ανταποκρινόμενη στις έκτακτες αυτές συνθήκες:
-
δώρισε σε δύο νοσοκομεία (Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών «Η Σωτηρία» και Αττικό Νοσοκομείο) δύο αξονικούς τομογράφους υψηλής τεχνολογίας.
-
συνέχισε να αναπτύσσει ψηφιακές λύσεις με γνώμονα την άμεση, αποτελεσματική και ασφαλή εξυπηρέτηση του πελάτη., διασφαλίζοντας παράλληλα την υγεία των εργαζομένων της Ειδικότερα
-
ενίσχυσε περαιτέρω τις υπηρεσίες του eΕΥΔΑΠ, του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΥΔΑΠ
-
ολοκλήρωσε την αναβάθμιση της mobile εφαρμογής EYDAPP
.
-
παρείχε άμεση και αξιόπιστη ενημέρωση για τις εταιρικές δράσεις στο πλαίσιο αντιμετώπισης του COVID-19, αξιοποιώντας πλήρως τις επίσημες σελίδες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και της επίσημης εταιρικής ιστοσελίδας της.
Με γνώμονα την εταιρική κοινωνική της ευθύνη :
-
εναρμόνισε, από την αρχή, την λειτουργία τη με τα ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και τις νομοκανονιστικές διατάξεις (Πράξεις νομοθετικού Περιεχομένου, Εγκυκλίους κ.α.) του Ελληνικού Κράτους.
-
σύστησε άμεσα Ειδική Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεως (ΕΟΔΚ) για τον Covid-19.
-
όρισε Εσωτερικό Συντονιστή Covid-19, με αρμοδιότητα το συντονισμό των ενεργειών σε περίπτωση ύπαρξης κρούσματος στην Εταιρεία
-
διέθεσε σε όλες τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις ατομικά μέσα προστασίας (αντισηπτικά, μάσκες, γάντια).
-
εφάρμοσε, όπου είναι εφικτό την εξ αποστάσεως και την εκ περιτροπής εργασία.
-
εφάρμοσε σε όλους τους χώρους εργασίας τακτικές απολυμάνσεις και έκτακτες απολυμάνσεις σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος.
-
ενθάρρυνε τις ψηφιακές συναλλαγές των πελατών, περιορίζοντας δραστικά την προσέλευση στα Περιφερειακά Κέντρα.
-
δημιούργησε και νέα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και ικανοποίησης των αιτημάτων των πελατών
-
υπέγραψε συμβάσεις με ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια για τον έλεγχο των εργαζομένων της και των μελών των οικογενειών τους για την καλύτερη διαχείριση της ενδοεργασιακής διασποράς.
Η Εταιρεία συμμετέχει στο ιδιωτικό σχήμα πιστοποίησης CovidShield και δεσμεύεται για μια σειρά ενεργειών οι οποίες αποτελούν και την Εταιρική Πολιτική Covid Shield.
Για το σύστημα διαχείρισης που εφαρμόζει η ΕΥΔΑΠ, έλαβε πιστοποίηση από τον διεθνή οργανισμό πιστοποίησης TUV.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ COVID Shield – TUV Austria
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ (COVID SHIELD)