Αποδέχομαι τη χρήση cookies



Πληροφορίες για την Πολιτική Cookies

Ενημέρωση Για Κακόβουλη Αποστολή Μηνυμάτων

Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε κακόβουλη αποστολή μηνυμάτων μέσω SMS (SMS phishing)  με στόχο την παραπλάνηση των καταναλωτών της ΕΥΔΑΠ και την πληρωμή υποτιθέμενων οφειλών.


Gr
En

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΣΤΗ ΠΑΝΔΗΜΙΑ COVID-19

H έννοια της εταιρικής υπευθυνότητας έλαβε πρωτεύοντα ρόλο στη διάρκεια της  υγειονομικής κρίσης που επέφερε η πανδημία COVID-19. Η πρωτόγνωρη αυτή περίοδος ανέδειξε την ανάγκη για σχεδιασμό και ολοκληρωμένη αντιμετώπιση και διαχείριση των κινδύνων για την προστασία της κοινωνίας.

 

Η ΕΥΔΑΠ από την αρχή της πανδημίας, παρακολουθεί τις εξελίξεις, αξιολογεί τους κινδύνους και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να συνεχίσει η απρόσκοπτη λειτουργία της, η εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και η προστασία του ανθρώπινου δυναμικού της.  

 

Η ΕΥΔΑΠ ανταποκρινόμενη στις έκτακτες αυτές συνθήκες:

  • δώρισε σε δύο νοσοκομεία (Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών «Η  Σωτηρία» και Αττικό Νοσοκομείο) δύο αξονικούς τομογράφους υψηλής τεχνολογίας.
  • συνέχισε να αναπτύσσει ψηφιακές λύσεις με γνώμονα την άμεση, αποτελεσματική και ασφαλή εξυπηρέτηση του πελάτη., διασφαλίζοντας παράλληλα την υγεία των εργαζομένων της  Ειδικότερα
    • ενίσχυσε περαιτέρω τις υπηρεσίες του eΕΥΔΑΠ, του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΥΔΑΠ
    • ολοκλήρωσε την αναβάθμιση της mobile εφαρμογής EYDAPP.
  • παρείχε άμεση και  αξιόπιστη ενημέρωση για τις εταιρικές δράσεις στο πλαίσιο αντιμετώπισης του COVID-19, αξιοποιώντας πλήρως τις επίσημες σελίδες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και της επίσημης εταιρικής ιστοσελίδας της.

 

Με γνώμονα την εταιρική κοινωνική της ευθύνη :

  • εναρμόνισε, από την αρχή, την λειτουργία τη με τα ειδικά υγειονομικά πρωτόκολλα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και τις νομοκανονιστικές διατάξεις (Πράξεις νομοθετικού Περιεχομένου, Εγκυκλίους κ.α.) του Ελληνικού Κράτους.
  • σύστησε άμεσα Ειδική Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεως (ΕΟΔΚ) για τον Covid-19.
  • όρισε Εσωτερικό Συντονιστή Covid-19, με αρμοδιότητα το συντονισμό των ενεργειών σε περίπτωση ύπαρξης κρούσματος στην Εταιρεία
  • διέθεσε σε όλες τις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις ατομικά μέσα προστασίας (αντισηπτικά, μάσκες, γάντια).
  • εφάρμοσε, όπου είναι εφικτό την εξ αποστάσεως και την εκ περιτροπής εργασία.
  • εφάρμοσε σε όλους τους χώρους εργασίας τακτικές απολυμάνσεις και έκτακτες απολυμάνσεις σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος.
  • ενθάρρυνε τις ψηφιακές συναλλαγές των πελατών, περιορίζοντας δραστικά την προσέλευση στα Περιφερειακά Κέντρα.
  • δημιούργησε και νέα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και ικανοποίησης των αιτημάτων των πελατών
  • υπέγραψε συμβάσεις με ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια για τον έλεγχο των εργαζομένων της και των μελών των οικογενειών τους για την καλύτερη διαχείριση της ενδοεργασιακής διασποράς.

 

Η Εταιρεία συμμετέχει στο ιδιωτικό σχήμα πιστοποίησης CovidShield και δεσμεύεται για μια σειρά ενεργειών οι οποίες αποτελούν και την Εταιρική Πολιτική Covid Shield.

Για το σύστημα διαχείρισης που εφαρμόζει η ΕΥΔΑΠ, έλαβε πιστοποίηση από τον διεθνή οργανισμό πιστοποίησης TUV.

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ COVID Shield – TUV Austria

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ (COVID SHIELD)

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε μας
Κατεβάστε την εφαρμογή μας